ASSALAMUALAIKUM.

Dengan Rendah Diri kami mohon Mendapat Komen Daripada Rakan Rakan Anak Jawang,Atau Sesiapa jua Yang Berminat Mengenai Cadangan Projek "River View Pendiat" Saperti Gambar bergerak Di bawah:

PROJEK RIVER VIEW,PENDIAT

PANDANGAN DARI TAPAK DANGAU KE SUNGAI PERAK. PANDANGAN TAPAK DANGAU DARI JALAN. PANDANGAN TAPAK DANGAU KE RUMAH LAMA

BAWAH: GAMBAR STATIK PROJEK TANAMAN NENAS MORIS DALAM PROSES OLEH SEORANG ANAK JAWANG..

Saturday, November 14, 2009

PERHATIAN

Setakat ini Blog Anak Jawang hanya dikendalikan oleh dua orang. seorang di Ipoh manakala seorang lagi di Putra Jaya. Pertamanya kami meminta maaf kerana masih lagi belajar untuk mencantikkan laman ini dengan berbagai features. Kami berharap laman ini dapat memberi serba sedikit berita terkini baik mengenai kampung kita maupun maklumat ahli-ahli persatuan di seluruh pelusuk Malaysia. Pohon hebah dan sebar-sebarkanlah kepada sedara mara dan sahabat handai.
Kami juga mengalu-alukan komen dan maklumat yang ingin dikongsi supaya laman ini menjadi wadah maya untuk berbagai tujuan demi faedah bersama. Kadang-kadang kita dikejutkan dengan berita kematian kawan lama walhal ianya sudah sebulan dulu. Begitu juga kalau ada yang berhajat untuk menjemput ahli anak Jawang ke kenduri kahwin dan sebagainya, boleh berbuat demikian cuma dengan sms ke no. 019-5759861 atau 016-3901667. Terima kasih.

No comments: